ALFA ROMEO 159 AUTOHIFI SHOWCAR

NAPÍSALI O NÁS V POWER MAGAZINE:  Ťah na bránku… …teda drive. V tomto prípade presnejšie Autodrive. Nový showcar pre slovenského dovozcu Alpine postavili špecialisti na audio z Pezinka a opäť je na čo sa pozerať. Prológ. Začiatkom roka 2011 sa u importéra značky Alpine na Slovensko – fy AUDIO International Slovakia rozbehla debata o novom predvádzacom vozidle. Požiadavky boli jednoduché – auto musí dobre vyzerať, montáž musí obsahovať najnovšie produkty značky a zároveň byť čo najelegantnejšia. To všetko v aute, ktoré sa dá bez problémov používať i na denno-denné jazdenie. Polemiky trvali niekoľko mesiacov, až prišiel máj a s ním množstvo noviniek z novej rady reproduktorov a subwooferov Alpine Type-R. Naviac sa v ponuke značky objavil audiofilský zvukový procesor Alpine PHA-H800 a multimediálna jednotka postavená čisto na zvuk – Alpine IVA-D800R. Jedinou otázkou bola voľba vhodného auta. Rôzne reálné i nereálné návrhy skončili v momente keď zrak kompetentných padol na kolegovu Alfu Romeo 159. Predsa len – podmanivé Cuore Sportivo = naozajstný benzínový motor a nie derivát z traktora, k tomu atraktívny dizajn. Bolo rozhodnuté. Montážnik. Montážnu dielňu sme si vybrali na základe vlastných referencií a skúseností. Štefan Kanich z Pezinka spravil viacero pekných montáží ešte pod značkou MS Auto a teraz po osamostatnení patrí jeho dielňa Autodrive k trom najlepším na Slovensku. Pišta zdvihol nami hodenú rukavicu a zachoval sa chlapsky – zobral komponenty, auto a viac sme o ňom nepočuli…. Teda presnejšie mesiac… Našu nervozitu v posledný týždeň pred dohodnutým dňom odovzdania auta mierne rozptýlili telefonáty ohľadom špecifikácií zapojenia nového procesora – auto teda predsa len asi neskončilo v Rumunsku :-) …. . Samotná montáž a jej detaily však zostávali tajomstvom až do dňa odovzdania hotového auta. A čakanie sa oplatilo ako vidieť i na fotkách. Montáž. Tu budem trošku subjektívny. Mám rád montáže, na ktoré sa dá pozerať viac ako len raz – a táto je presne taká. Každý raz, čo sa na ňu dívam nachádzam detail, ktorý som predtým prehliadol. Toto robil niekto srdcom a hlavou pre niekoho, kto to dokáže oceniť. Vymakané detaily sú pastvou pre oči technicky zameraných jedincov, všeobecná dokonalosť skrytá v jednoduchosti zaujme všetkých ostatných. Nad čím sa teda takto rozplývam? Poďme postupne…. Auto ako celok bolo funkčne rozdelené na tri celky – „strojovňu“ v kufri, kde svoje miesto našli zosilňovače a ozvučnica subwoofera, „posluchovku“ v kabíne a „riadiace centrum“ tvorené procesorom a riadicimi prvkami. Strojovňa. Výkonovým srdcom zostavy je kufor Alfy, kde si našiel miesto box so zosilňovačmi a ozvučnica 15-palcového dvojcievkového subwoofera Alpine SWR-1542D. Pretože na zrazoch je práve kufor tou časťou auta, ktorá priťahuje najväčšiu pozornosť, Števo Kanich ju pojal ozaj dizajnovo a trendy – leštený hliník, čierna koža, sklo a sexi modré podsvietenie…. Box zosilňovačov je zhotovený z 32mm MDF dosky. Vnútro je tvarované, naviac so zahladením všetkých hrán a vybrúsené do dokonale hladkého finišu, ktorý bol následne nastriekaný niekoľkými vrstvami farby s rovnakým odtieňom ako je vonkajší lak auta. Do boxu sú osadené tri digitálne zosilňovače Alpine najnovšej série PDX – F4, F6 a M12. Tu pri bližšom pohľade ostanete v úžase, pretože zosilňovače sa v boxe doslova „vznášajú“ – nikde nie je vidieť žiaden podstavec a predsa sú zosilňovače evidentne umiestnené voľne v priestore…WOW… To isté platí pre kabeláže vedúce k zosilňovačom. Vidíte konektory v zosilňovačoch ale káble sa proste niekde „stratili“. Čerešničkou na torte je podsvietenie boxu, ku ktorému sa ešte vrátim. Ozvučnica subwoofera bol podobný dizajnový úlet ako box zosilňovačov. Vo svojej podstate jednoduchá uzatvorená ozvučnica z 32mm MDF. Woofer je umiestnený tak, aby jeho membrána smerovala do interiéru a kôš je viditeľný priezorom v ozvučnici pri pohľade do kufra Alfy. Tu sa zastavím prvýkrát – oba priezory na boxoch zosíkov i woofra sú z masívneho 18mm hrubého skla, ktoré je v prípade ozvučnice nalepené zvnútra v záfreze aby pod tlakom nevyletelo von. Vnútro ozvučnice je spracované rovnako ako vnútro boxu zosilňovačov – úprava hrán, brúsenie a dokonalý lak. Zastavenie druhé – ako je to s tým nádherným modrým difúznym podsvietením?! Väčšina montáží, ktoré využívajú LED podsvit trpí neduhom, že výsledný efekt je negatívne ovplyvnený smerovosťou kužeľa svetla, ktoré LED-ky vydávajú. V tejto montáži je svetlo difúzné – rovnomerne rozložené po celej ploche boxu bez nežiadúcich odleskov. Tento efekt Pišta dosiahol špeciálnou technológiou nástreku vnútornej časti boxov, ktorý vo výsledku „rozbíja“ svetlo LED-iek a pozorovateľ vníma len ich jednoliato a rovnomerne svietiace vnútro. Oba boxy sú osadené v kufri v MDF konštrukcii potiahnutej čiernou kožou. Lemovania priezorov v Autodrive vyrezali vodným lúčom z masívneho 12mm hrubého hliníka, ktorý bol následne ručne vyleštený do vysokého lesku. Výklopné veko na záver osadili masívnou hliníkovou leštenou platňou s vyrezaným a podsvieteným logom Alpine. Video doplnkom k audio zostave je dvojica opierkových monitorov Alpine TME-M680 a 680EM v opierkách predných sedadiel. Cestujúci na zadných sedadlách majú možnosť počúvať zvukovú stopu k obrazu prostredníctvom bezdrôtových infra slúchadiel Alpine SHS-N205. Posluchovka. Úprava kabíny Alfy začala úplným odstrojením. A keď píšem úplným, tak myslím ozaj úplným. Následne bol celý interiér vrátane dverí vyložený tlmiacimi plátmi Dynamat Xtreme, na ktoré v exponovaných miestach pribudla ešte vrstva plátov značky StP. Dvere boli pripravené na osadenie reproduktorov na MDF medzikružia, uzatvorené a nakáblované káblami značky Oehlbach. Tapacíry dostali naviac z vnútornej strany pláty z „ihličkovej“ ANS peny. Toto bola prípravna fáza pre osadenie reproduktorov. Subwoofer s úctyhodným priemerom 15-palcov smeruje do interiéru špeciálne vyrobeným otvorom na mieste pôvodnej lakťovej opierky. Celá stredná časť sedadla bola prečalúnená a bol v nej vyrobený otvor presne kopírujúci tvar membrány woofra. Auto je funkčné i pre normálne použitie a otvor v operadle sa dá prekryť odklopnou časťou na mieste pôvodnej lakťovej opierky. V nej je umiestnený displej z LED, s pohyblivým textom, ktorý sa dá programovať podľa potreby. A keďže každá montáž dielne Autodrive zvykne obsahovať i skrytú vychytávku, v tomto prípade ide o motorické odklápanie a zaklápanie lakťovej opierky riadené na diaľku ovládačom…. (!!!) Komponentné 2-pásmové reproduktory novej série Alpine SPR-60C(165mm) si našli miesto v dverách. Stredobasy sú uložené do MDF krúžkov, ktoré sú potiahnuté čiernou kožou a lemované ozdobným, lešteným hliníkovým krúžkom vyrezaným z 5mm hrubého materiálu laserovým lúčom. Výškové meniče sú zabudované do domčekov a umiestnené na A-stĺpiku dverí so smerovaním na poslucháča. Zadné výškové repro sú osadené v pôvodných uloženiach. Dvere sú opäť doplnené vyfrézovaným logom Alpine v masívnom, leštenom hliníkovom pláte s LED podsvietením. Riadiace centrum. Mozgom celej zostavy je dvojica procesor-multimediálna jednotka. Nový multimediálny moniceiver Alpine IVA-D800R je klonom obľúbenej „vysúvačky“ Alpine IVA-D511R/RB. Tieto dve jednotky sa podobajú len naoko. IVA-D800R je síce rovnako ako IVA-D511R/RB multimédia s DVD/CD/mp3 mechanikou, USB portom a výsuvným 7“ LCD s LED podsvitom ale to je všetko. D800-vka má prevzatú kompletnú technológiu z TOP modelu F1Status – medené šasi, MOSFET koncový stupeň, PCOCC káblovanie, pozlátené terminály, Burr-Brown prevodníky atď. Tomuto zariadeniu sekunduje nový zvukový procesor Alpine PHA-H800, ktorý je aktuálne najprogresívnejším procesorom na audiofilskom trhu. O technických špecifikáciách tohto procesora by sa dalo písať hodiny. V skratke je to „čarovná skrinka“ aká tu ešte nebola – automatické i manuálne ladenie, nastavovanie kompletne cez špeciálny software prostredníctvom PC, vymeriavanie časových korekcií, digitálna výhybka, stovky nastavení, kalibrácia zvuku s ohľadom na konkrétny interiér automobilu s možnosťou manuálne upraviť ktorýkoľvek parameter, dva 32-bitové DSP procesory, technológie Euphony, Bi-phantom, Road EQ, MultEQ, Dolby Digital a DTS Digital Surround, to všetko sa nachádza v krabičke zabudovanej v strope vozidla. Procesor je naviac možné pripojiť i k originálnemu audio systému vo vozidle akejkoľvek značky. Alpine IVA-D800R si spolu s ovládacím panelom procesora Alpine RUX-C800 našla miesto na pozícii pôvodného sériového audia v palubnej doske. K IVE je pripojený bluetooth modul Alpine KCE-400BT, navigačný modul Alpine NVE-M300P, DVB-T televízny tuner Alpine TUE-T150DV s dvojicou aktívnych antén Alpine KAE-205DV. Zaujímavosťou je dvojica mikrofónov v kabíne auta. Prvý, umiestnený nad spätným zrkadlom slúži na telefonovanie za jazdy a druhý, umiestnený v priestore stropného osvetlenia sníma hluk vo vozidle. Procesor následne v cykle 48.000 krát za sekundu vytvára presnú zvukovú korekciu s protizložkou hluku meraného mikrofónom a výsledkom je negovanie hluku v kabíne v reálnom čase….(!!!). Zvuk. Táto Alfa Romeo 159 Alpine je jedným z vozidiel, ktoré je najlepšie vypočuť si na vlastné uši. Nebudem siahodlho opisovať zvuk, ktorý zostava produkuje – je jednoducho dokonalý či už v stereo variante alebo v 5.1 móde s fantómovým stredovým kanálom. Presný, priezračne čistý zvuk s pevným basovým základom, ktorý nemení svoj charakter pri žiadnom žánri hudby – precízny all-rounder. Prvé autá vybavené týmto procesorom rozbili zaužívané poradie i na európskej súťaži v kvalite zvuku EMMA na výstave AMICOM – prvé miesta v kategóriách Expert a Multimédia hovoria sami za seba. Teraz je konečne i na Slovensku auto, kde je možné túto technológiu prezentovať koncovým užívateľom. Záver. Predvádzacie vozidlo tak splnilo účel, na ktorý bolo postavené – predstaviť najnovšie ale stále ešte zaplatiteľné technológie v aute používanom na reálnu prevádzku. V Alfe nie je zásadným spôsobom zasiahnuté ani do kabíny ani batožinového priestoru a auto sa dá plnohodnotne používať bez akýchkoľvek obmedzení. Na druhej strane prezentuje možnosti dnešnej audio a multimediálnej techniky, ktorá sa dá bez problémov zabudovať i do bežného vozidla akejkoľvek značky. A v neposlednom rade je výkladnou skriňou remeselnej zručnosti slovenskej montážnej dielne Autodrive z Pezinka. Pišta by sa chcel za spoluprácu poďakovať všetkým pomocníkom a hlavne bratovi Palovi, čalúnnictvu Palčíková(Viničné) a stolárskemu mágovi Radovi z firmy R-WOOD.

ALFA ROMEO 159 AUTOHIFI SHOWCAR

[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0002.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0003.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0004.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0005.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0006.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0007.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0008.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0009.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0010.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0011.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0012.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0013.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0014.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0015.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0016.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0017.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0018.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0019.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0020.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0021.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0022.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0023.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0024.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0025.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0026.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0027.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0028.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0029.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0030.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0031.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0032.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0052.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0050.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0051.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0054.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0055.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0053.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0033.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0034.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0035.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0036.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0037.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0038.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0039.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0040.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0041.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0042.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0043.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0044.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0045.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0046.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0047.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0048.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0049.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0056.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0057.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0001.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0058.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0059.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0060.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0061.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0062.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0063.jpg]
[img src=https://www.autodrive.sk/wp-content/flagallery/alfa-romeo-159-autohifi-showcar/thumbs/thumbs_ialfa-romeo-159-alpine-show-car0064.jpg]